İstem No : 17340 Talep Eden Birim : DAHİLİ YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ
Hastanemiz için ihtiyaç duyulan aşağıda cinsi ve miktarı belirtilen malzemelerin 4734 Kamu İhale Kanunu' nun 22' inci maddesine göre doğrudan temin usulü ile alımı yapılacaktır. Aşağıda belirtilen malzemeler için tekliflerinizi son teklif verme tarihindeki teklif verme saatine kadar imzalı ve kaşeli olarak elden ya da faks ile Satın Alma Birimimize vermenizi rica ederim.
Son Teslim Tarih & Saat : 09/04/2013 - 15.00 Satınalma Memuru: Özcan BALIK (Tel: 0 284 235 65 73 / Faks: 0 284 235 75 40) Satınalma Usulü: 22/d
|
İHTİYAÇ LİSTESİ |
SıraNo | Malzeme Cinsi | Miktar | Birim Fiyat | Tutar | Şartname |
1 |
BRONKO ALVEOLOR KÜLTÜR KATATERI   |
50 ADET |
|
|
|
Yukarıda belirtilen malzemeleri karşılarında belirtilen fiyatlardan verebileceğimi taahhüt ederim.
TARİH
İMZA - KAŞE
1-)TEKLİFLER TL OLARAK KDV SİZ VERİLECEK, KDV ORANI MUTLAKA BELİRTİLECEKTİR. 2-)TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA TEKLİF EDİLEN MALZEMELERİN MARKA VEYA MODELİ, UBB KODU, VARSA SUT KODU, SUT EKİ LİSTE NOSU (EK5/A GİBİ) İSTEKLİNİN; BAYİ İSE BAYİ, ANA FİRMA İSE FİRMA KODU VE MALZEMELERİN TESLİM SÜRELERİ MUTLAKA TEKLİF MEKTUPLARINDA BELİRTİLECEKTİR, BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. SUT KODU OLMAYANLARIN "SUT KODU YOKTUR" İBARESİNİ YAZMALARI GEREKMEKTEDİR VE BU BİLGİLERİN DOĞRULUĞUNDAN TEKLİF TARİHİ İTİBARİYLE SATICI FİRMA SORUMLUDUR.BU BİLGİLERİN YANLIŞLIĞI NEDENİ İLE OLUŞAN SOSYAL GÜVENLİK KURUMU GERİ ÖDEMELERİNDEKİ TÜM ZARARLAR YASAL FAİZİ İLE BİRLİKTE SATICI FİRMADAN TAHSİL EDİLİR. BUNA İLİŞKİN MUVAFAKATNAMELER DE FATURA İLE İBRAZ EDİLMEK ZORUNDADIR. 3-)TEKLİF EDİLEN İLAÇ YA DA MALZEMELERİN SAĞLIK BAKANLIĞI İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASINA KAYITLI VE ONAYLI OLDUĞUNU GÖSTERİR BELGE İLE BARKOT NUMARALARININ TEKLİFLE BİRLİKTE SUNULMASI ZORUNLUDUR. 4-)İSTEM NO VE SIRA NUMARASI BELİRTİLEREK KISMİ TEKLİF VERİLEBİLİR. 5-)MAL/HİZMET ALIMI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ GİDERLER (NAKLİYE, SİGORTA VB) SATICI FİRMAYA AİTTİR. 6-)ÖDEME TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI DÖNER SERMAYELİ İŞLETMELER BÜTÇE VE MUHASEBE YÖNETMELİĞİNDE BELİRTİLEN HUSUSLARA UYGUN OLARAK, SAYMANLIK ÖDEME PLANLARI ÇERÇEVESİNDE SAYMANLIKTAN YEVMİYE NUMARASI ALINDIKTAN SONRA 360 GÜN İÇİNDE YAPILACAKTIR. FATURA ÜZERİNDE GERİ ÖDEME SÜRESİ (VADE) İLE İLGİLİ BİR İBARE YAZILAMAZ, YAZILSA BİLE GEÇERLİ DEĞİLDİR. 7-)3.000 TL VE ALTI ALIMLAR TEMLİK EDİLEMEZ. 8-)DİĞER TEMLİKLER FATURA SAYMANLIKTAN YEVMİYE NUMARASI ALDIKTAN SONRA İDARENİN YAZILI İZNİNE TABİDİR. 9-)İDARECE GEREKLİ GÖRÜLMESİ DURUMUNDA SÖZLEŞME YAPILABİLİR. 10-)TEKLİF VEREN FİRMALAR YUKARIDAKİ MADDELERİ KABUL ETMİŞ SAYILIR.
Adres: T.Ü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Balkan Yerleşkesi - EDİRNE Tel : 0 284 235 65 73 Fax : 0 284 235 75 40
|
Ek Dosyalar
Bu içerik 26.04.2013 tarihinde yayınlandı ve toplam 352 kez okundu.