20232 NUMARALI İSTEM

T.C.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem No : 20232
Talep Eden Birim : GÖĞÜS HASTALIKLARI

Hastanemiz için ihtiyaç duyulan aşağıda cinsi ve miktarı belirtilen malzemelerin 4734 Kamu İhale Kanunu' nun 22' inci maddesine göre doğrudan temin usulü ile alımı yapılacaktır. Aşağıda belirtilen malzemeler için tekliflerinizi son teklif verme tarihindeki teklif verme saatine kadar imzalı ve kaşeli olarak elden ya da faks ile Satın Alma Birimimize vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat : 11/12/2013 - 13:00
Satınalma Memuru: Buket ÇALIŞKAN
Tel: 0 284 235 65 73
Faks: 0 284 235 75 40
Satınalma Usulü: 22/d

Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

İHTİYAÇ LİSTESİ
SıraNoMalzeme CinsiMiktarBirim FiyatTutarŞartname
1 FOTO KAGIDI A4 4114 INJEKT PARLAK 500 ADET
2 ALERJI DERI TESTI LANSETI 6000 ADET
3 KOTER BANDI PLATE 30 ADET
4 BIYOPSI PENSI TESTERE DİŞLİ (İĞNELİ) 1 ADET
5 TREES MIX AĞAÇLAR KARIŞIMI 3 ADET
6 KARA KAVAK (POPULUS NIGRA) 3 ADET
7 OLEA EUROPA (ZEYTIN AĞACI) 3 ADET
8 GRASSES MİX 12(OTLAR KARIŞIM) 3 ADET
9 SECEALE CEREALEÇAVDAR 3 ADET
10 POLEN V (ARTEMISA CHENEPODIUM PARITERIA PLANTAGO) 3 ADET
11 POLEN III (YULAF, ARPA, ÇAVDAR, BUĞDAY) 3 ADET
12 WEED MİXTURE (YABANİ OTLAR KARIŞIM) 3 ADET
13 ARTEMİSİA VULGARİS PELİN 3 ADET
14 PARİETORİA JUDAICA (ÇAM OTU) 3 ADET
15 ASPERGİLLUS MIX(KÜF MANTARLARI KARIŞIMI) 3 ADET
16 ALTERNARİA ALTERNATA 3 ADET
17 ASPERGILLUS FUMİGATUS 3 ADET
18 ACARUS SIRO 3 ADET
19 DERMATOFOGOİDES PTERONYSMUS 3 ADET
20 DERMATOFOGOİDES FARİNCA 3 ADET
21 BANANA (MUZ) 3 ADET
22 HAZELNUT (FINDIK) 3 ADET
23 PEANUT (YER FISTIK) 3 ADET
24 CACAO (KAKAO) 3 ADET
25 MILK COW, INEK SUTU 3 ADET
26 WHEAT FLOW (BUĞDAY UNU) 3 ADET
27 CHICKEN (TAVUK) 3 ADET
28 TUNA FİSH (TON BALIĞI) 3 ADET
29 EGG WHİTE (YUMURTA AKI) 3 ADET
30 EGG YOLK (YUMURTA SARISI) 3 ADET
31 FEATHER MIX 3 ADET
32 CANIS FAMILIARIS DOGHAIR (KÖPEK TÜYÜ) 3 ADET
33 FELİS DOMESTICUS CATFUR (KEDİ TÜYÜ) 3 ADET
34 COCKROACK (BLETELLA GERMANICA) HAMAM BÖCEĞİ 3 ADET
35 HİSTAMİNE (POZİTİF KONTROL) 3 ADET
36 NEGATIF KONTROL SF 3 ADET

Yukarıda belirtilen malzemeleri karşılarında belirtilen fiyatlardan aşağıdaki şartlardan vereceğimi taahhüt ederim.

TARİH

İMZA - KAŞE

1-)TEKLİFLER TL OLARAK KDV'SİZ VERİLECEK, KDV ORANI MUTLAKA BELİRTİLECEKTİR.
2-)TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA TEKLİF EDİLEN MALZEMELERİN MARKA VEYA MODELİ, UBB KODU, VARSA SUT KODU, SUT EKİ LİSTE NOSU (EK5/A GİBİ) İSTEKLİNİN; BAYİ İSE BAYİ, ANA FİRMA İSE FİRMA KODU VE MALZEMELERİN TESLİM SÜRELERİ MUTLAKA TEKLİF MEKTUPLARINDA VE KURUMUMUZCA ALINMASI DURUMUNDA FATURA YA DA EKİNDE BELİRTİLECEKTİR, BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR VE FATURADA YA DA EKİNDE BELİRTİLMEMESİ DURUMUNDA DA DEPOMUZ TARAFINDAN TESLİM ALINMAYACAKTIR. SUT KODU OLMAYANLARIN “SUT KODU YOKTUR” İBARESİNİ YAZMALARI GEREKMEKTEDİR. VE AYRICA CE/EC BELGESİ VE SOSYAL GÜVENLİK KURUMU İLE SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN BAŞTA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİ OLMAK ÜZERE YÜRÜRLÜKTEKİ MEVZUATA GÖRE İSTENEN DİĞER GEÇERLİ BİLGİ VE BELGELERİN TEKLİF İLE SUNULMASI ZORUNLUDUR. BU BİLGİLERİN DOĞRULUĞUNDAN SATICI FİRMA SORUMLUDUR. BU BİLGİLERİN YANLIŞLIĞI NEDENİ İLE OLUŞAN SOSYAL GÜVENLİK KURUMU GERİ ÖDEMELERİNDEKİ TÜM ZARARLAR YASAL FAİZİ İLE BİRLİKTE SATICI FİRMADAN TAHSİL EDİLİR. BUNA İLİŞKİN MUVAFAKATNAMELER DE FATURA İLE İBRAZ EDİLMEK ZORUNDADIR.
3-)TEKLİF EDİLEN İLAÇ YA DA MALZEMELERİN SAĞLIK BAKANLIĞI İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASINA KAYITLI VE ONAYLI OLDUĞUNU GÖSTERİR BELGE İLE BARKOT NUMARALARININ TEKLİFLE BİRLİKTE SUNULMASI ZORUNLUDUR.
4-)ALINAN ÜRÜNLER TESLİM TARİHİ İTİBARI İLE EN AZ 12 AY MİADLI OLMALI, BU SÜREDEN ÖNCE MİADI DOLAN VE KULLANILMAYAN ÜRÜNLER İDARENİN TALEBİ ÜZERİNE SATICI FİRMA TARAFINDAN YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLMELİDİR.
5-)İSTEM NO VE SIRA NUMARASI BELİRTİLEREK KISMİ TEKLİF VERİLEBİLİR.
6-)MAL/HİZMET ALIMI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ GİDERLER (NAKLİYE, SİGORTA VB) SATICI FİRMAYA AİTTİR.
7-)ÖDEME TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI DÖNER SERMAYELİ İŞLETMELER BÜTÇE VE MUHASEBE YÖNETMELİĞİNDE BELİRTİLEN HUSUSLARA UYGUN OLARAK, SAYMANLIK ÖDEME PLANLARI ÇERÇEVESİNDE SAYMANLIKTAN YEVMİYE NUMARASI ALINDIKTAN SONRA 420 GÜN İÇİNDE YAPILACAKTIR. FATURA ÜZERİNDE GERİ ÖDEME SÜRESİ (VADE) İLE İLGİLİ BİR İBARE YAZILAMAZ, YAZILSA BİLE GEÇERLİ DEĞİLDİR.
8-)3.000 TL VE ALTI ALIMLAR TEMLİK EDİLEMEZ.
9-)DİĞER TEMLİKLER FATURA SAYMANLIKTAN YEVMİYE NUMARASI ALDIKTAN SONRA İDARENİN İZNİNE TABİDİR. TEMLİK ALINMADAN ÖNCE DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNE İZİN İÇİN BAŞVURULMALIDIR.
10-)İDARECE GEREKLİ GÖRÜLMESİ DURUMUNDA SÖZLEŞME YAPILABİLİR.
11-)TEKLİF VEREN FİRMALAR YUKARIDAKİ MADDELERİ KABUL ETMİŞ SAYILIR.

Adres: T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Balkan Yerleşkesi - EDİRNE
Tel : 0 284 235 65 73 Fax : 0 284 235 75 40

Ek Dosyalar
Bu içerik 09.12.2013 tarihinde yayınlandı ve toplam 511 kez okundu.