22498 NO'LU İSTEM

T.C.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

TEKLİF İSTEME FORMU

İstem No : 22498
Talep Eden Birim : BİYOKİMYA LABORATUARI

Hastanemiz için ihtiyaç duyulan aşağıda cinsi ve miktarı belirtilen malzemelerin 4734 Kamu İhale Kanunu' nun 22' inci maddesine göre doğrudan temin usulü ile alımı yapılacaktır. Aşağıda belirtilen malzemeler için tekliflerinizi son teklif verme tarihindeki teklif verme saatine kadar imzalı ve kaşeli olarak elden ya da faks ile Satın Alma Birimimize vermenizi rica ederim.

Son Teslim Tarih & Saat : 16/06/2014 - 10:00
Satınalma Memuru: Özcan BALIK (Tel: 0 284 235 65 73 / Fask: 0 284 235 75 40)
Satınalma Usulü: 22/d

NOT : Teknik şartname ektedir. (1 sayfa)

Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

İHTİYAÇ LİSTESİ
SıraNoMalzeme CinsiMiktarBirim FiyatTutarŞartname
1 MİKROALBUMİN 1200 TEST
2 LDH 8000 TEST
3 DİREK BİLİRUBİN 10000 TEST
4 TOTAL BILIRUBIN 10000 TEST
5 CK 4000 TEST
6 MAGNEZYUM 2000 TEST
7 AMONYAK 300 TEST
8 LAKTAT 300 TEST
9 CK-MB 750 TEST
10 ALBUMİN 2000 TEST
11 CA 4000 TEST

Yukarıda belirtilen malzemeleri karşılarında belirtilen fiyatlardan aşağıdaki şartlardan vereceğimi taahhüt ederim.

TARİH

İMZA - KAŞE

1-)TEKLİFLER TL OLARAK KDV'SİZ VERİLECEK, KDV ORANI MUTLAKA BELİRTİLECEKTİR.
2-)TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA TEKLİF EDİLEN MALZEMELERİN MARKA VEYA MODELİ, UBB KODU, VARSA SUT KODU, SUT EKİ LİSTE NOSU (EK5/A GİBİ) İSTEKLİNİN; BAYİ İSE BAYİ, ANA FİRMA İSE FİRMA KODU VE MALZEMELERİN TESLİM SÜRELERİ MUTLAKA TEKLİF MEKTUPLARINDA VE KURUMUMUZCA ALINMASI DURUMUNDA FATURA YA DA EKİNDE BELİRTİLECEKTİR, BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR VE FATURADA YA DA EKİNDE BELİRTİLMEMESİ DURUMUNDA DA DEPOMUZ TARAFINDAN TESLİM ALINMAYACAKTIR. SUT KODU OLMAYANLARIN “SUT KODU YOKTUR” İBARESİNİ YAZMALARI GEREKMEKTEDİR. VE AYRICA CE/EC BELGESİ VE SOSYAL GÜVENLİK KURUMU İLE SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN BAŞTA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİ OLMAK ÜZERE YÜRÜRLÜKTEKİ MEVZUATA GÖRE İSTENEN DİĞER GEÇERLİ BİLGİ VE BELGELERİN TEKLİF İLE SUNULMASI ZORUNLUDUR. BU BİLGİLERİN DOĞRULUĞUNDAN SATICI FİRMA SORUMLUDUR. BU BİLGİLERİN YANLIŞLIĞI NEDENİ İLE OLUŞAN SOSYAL GÜVENLİK KURUMU GERİ ÖDEMELERİNDEKİ TÜM ZARARLAR YASAL FAİZİ İLE BİRLİKTE SATICI FİRMADAN TAHSİL EDİLİR. BUNA İLİŞKİN MUVAFAKATNAMELER DE FATURA İLE İBRAZ EDİLMEK ZORUNDADIR.
3-)TEKLİF EDİLEN İLAÇ YA DA MALZEMELERİN SAĞLIK BAKANLIĞI İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASINA KAYITLI VE ONAYLI OLDUĞUNU GÖSTERİR BELGE İLE BARKOT NUMARALARININ TEKLİFLE BİRLİKTE SUNULMASI ZORUNLUDUR.
4-)ALINAN ÜRÜNLER TESLİM TARİHİ İTİBARI İLE EN AZ 12 AY MİADLI OLMALI, BU SÜREDEN ÖNCE MİADI DOLAN VE KULLANILMAYAN ÜRÜNLER İDARENİN TALEBİ ÜZERİNE SATICI FİRMA TARAFINDAN YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLMELİDİR.
5-)İSTEM NO VE SIRA NUMARASI BELİRTİLEREK KISMİ TEKLİF VERİLEBİLİR.
6-)MAL/HİZMET ALIMI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ GİDERLER (NAKLİYE, SİGORTA VB) SATICI FİRMAYA AİTTİR.
7-)ÖDEME TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI DÖNER SERMAYELİ İŞLETMELER BÜTÇE VE MUHASEBE YÖNETMELİĞİNDE BELİRTİLEN HUSUSLARA UYGUN OLARAK, SAYMANLIK ÖDEME PLANLARI ÇERÇEVESİNDE SAYMANLIKTAN YEVMİYE NUMARASI ALINDIKTAN SONRA 420 GÜN İÇİNDE YAPILACAKTIR. FATURA ÜZERİNDE GERİ ÖDEME SÜRESİ (VADE) İLE İLGİLİ BİR İBARE YAZILAMAZ, YAZILSA BİLE GEÇERLİ DEĞİLDİR.
8-)3.000 TL VE ALTI ALIMLAR TEMLİK EDİLEMEZ.
9-)DİĞER TEMLİKLER FATURA SAYMANLIKTAN YEVMİYE NUMARASI ALDIKTAN SONRA İDARENİN İZNİNE TABİDİR. TEMLİK ALINMADAN ÖNCE DÖNERSERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNE İZİN İÇİN BAŞVURULMALIDIR.
10-)İDARECE GEREKLİ GÖRÜLMESİ DURUMUNDA SÖZLEŞME YAPILABİLİR.
11-)TEKLİF VEREN FİRMALAR YUKARIDAKİ MADDELERİ KABUL ETMİŞ SAYILIR.

Adres: T.Ü. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Balkan Yerleşkesi - EDİRNE
Tel : 0 284 235 65 73 Fax : 0 284 235 75 40

Ek Dosyalar
Bu içerik 13.06.2014 tarihinde yayınlandı ve toplam 343 kez okundu.