Report1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.C. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
|
|
TEKLİF İSTEME FORMU
|
|
İstem No / Alım No
|
|
:
|
|
34799 : 15/33471
|
|
Talep Eden Birim
|
|
:
|
|
GÖZ HASTALIKLARI POLİKLİNİĞİ
|
|
Konu
|
|
:
|
|
GÖZ HASTALIKLARI POLİKLİNİĞİ İÇİN 1 KALEM MALZEME ALIMI
|
|
Satınalma Memuru
|
|
:
|
|
|
|
Dilek DAMLA
|
|
Son Teslim Tarih & Saat
|
|
:
|
|
27.05.2015 10:00
|
|
İlan Tarihi
|
|
:
|
|
25.05.2015
|
|
|
Kanunu' nun 22' inci maddesine göre doðrudan temin usulü ile alımı yapılacaktır. Son teklif verme tarih ve saatine kadar teklif(ler)inizin asagıdaki form üzerinde firma yetkilileri tarafýndan imzalanıp kaþelenerek elden ya da faks ile Satin Alma Birimimize verilmesini rica ederim. Bu form dışındaki ve imzasız teklifler deðerlendirmeye alınmayacaktır
|
|
|
İHTİYAÇ LİSTESİ
|
|
|
|
Sıra No
|
|
Malzeme Cinsi
|
|
Açıklama
|
|
Miktarı
|
|
Birimi
|
|
Birim Fiyatı
|
Toplam Tutarı
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
BETATRANS FLASTER 5 CM (JK1128)
|
|
200
|
|
PAKET
|
|
|
|
Yukarıda belirtilen malzemeleri karşılarında belirtilen fiyatlardan aşağıdaki şartlardan vereceğimi taahhüt ederim.
TARİH İMZA - KAŞE
1-)TEKLİFLER TL OLARAK KDV'SİZ VERİLECEK, KDV ORANI MUTLAKA BELİRTİLECEKTİR. 2-)TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDA TEKLİF EDİLEN MALZEMELERİN MARKA VEYA MODELİ, UBB KODU, VARSA SUT KODU, SUT EKİ LİSTE NOSU (EK5/A GİBİ) İSTEKLİNİN; BAYİ İSE BAYİ, ANA FİRMA İSE FİRMA KODU VE MALZEMELERİN TESLİM SÜRELERİ MUTLAKA TEKLİF MEKTUPLARINDA VE KURUMUMUZCA ALINMASI DURUMUNDA FATURA YA DA EKİNDE BELİRTİLECEKTİR, BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR VE FATURADA YA DA EKİNDE BELİRTİLMEMESİ DURUMUNDA DA DEPOMUZ TARAFINDAN TESLİM ALINMAYACAKTIR. SUT KODU OLMAYANLARIN ?SUT KODU YOKTUR? İBARESİNİ YAZMALARI GEREKMEKTEDİR. VE AYRICA CE/EC BELGESİ VE SOSYAL GÜVENLİK KURUMU İLE SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN BAŞTA SAĞLIK UYGULAMA TEBLİĞİ OLMAK ÜZERE YÜRÜRLÜKTEKİ MEVZUATA GÖRE İSTENEN DİĞER GEÇERLİ BİLGİ VE BELGELERİN TEKLİF İLE SUNULMASI ZORUNLUDUR. BU BİLGİLERİN DOĞRULUĞUNDAN SATICI FİRMA SORUMLUDUR. BU BİLGİLERİN YANLIŞLIĞI NEDENİ İLE OLUŞAN SOSYAL GÜVENLİK KURUMU GERİ ÖDEMELERİNDEKİ TÜM ZARARLAR YASAL FAİZİ İLE BİRLİKTE SATICI FİRMADAN TAHSİL EDİLİR. BUNA İLİŞKİN MUVAFAKATNAMELER DE FATURA İLE İBRAZ EDİLMEK ZORUNDADIR. 3-)TEKLİF EDİLEN İLAÇ YA DA MALZEMELERİN SAĞLIK BAKANLIĞI İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASINA KAYITLI VE ONAYLI OLDUĞUNU GÖSTERİR BELGE İLE BARKOT NUMARALARININ TEKLİFLE BİRLİKTE SUNULMASI ZORUNLUDUR. 4-)ALINAN ÜRÜNLER TESLİM TARİHİ İTİBARI İLE EN AZ 12 AY MİADLI OLMALI, BU SÜREDEN ÖNCE MİADI DOLAN VE KULLANILMAYAN ÜRÜNLER İDARENİN TALEBİ ÜZERİNE SATICI FİRMA TARAFINDAN YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLMELİDİR. 5-)İSTEM NO VE SIRA NUMARASI BELİRTİLEREK KISMİ TEKLİF VERİLEBİLİR. 6-)MAL/HİZMET ALIMI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ GİDERLER (NAKLİYE, SİGORTA VB) SATICI FİRMAYA AİTTİR. 7-)ÖDEME TRAKYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI DÖNER SERMAYELİ İŞLETMELER BÜTÇE VE MUHASEBE YÖNETMELİĞİNDE BELİRTİLEN HUSUSLARA UYGUN OLARAK, SAYMANLIK ÖDEME PLANLARI ÇERÇEVESİNDE SAYMANLIKTAN YEVMİYE NUMARASI ALINDIKTAN SONRA 420 GÜN İÇİNDE YAPILACAKTIR. FATURA ÜZERİNDE GERİ ÖDEME SÜRESİ (VADE) İLE İLGİLİ BİR İBARE YAZILAMAZ, YAZILSA BİLE GEÇERLİ DEĞİLDİR. 8-)3.000 TL VE ALTI ALIMLAR TEMLİK EDİLEMEZ. 9-)DİĞER TEMLİKLER FATURA SAYMANLIKTAN YEVMİYE NUMARASI ALDIKTAN SONRA İDARENİN İZNİNE TABİDİR. TEMLİK ALINMADAN ÖNCE DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNE İZİN İÇİN BAŞVURULMALIDIR. 10-)İDARECE GEREKLİ GÖRÜLMESİ DURUMUNDA SÖZLEŞME YAPILABİLİR. 11-)TEKLİF VEREN FİRMALAR YUKARIDAKİ MADDELERİ KABUL ETMİŞ SAYILIR
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trakya Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü /EDİRNE Tel :0(284) 235 65 73 Faks: 0 (284) 235 75 40 mail: dogrudantemin@trakya.edu.tr
|
|
|
Sayfa
|
|
1
|
|
Ek Dosyalar
Bu içerik 25.05.2015 tarihinde yayınlandı ve toplam 241 kez okundu.